Tuesday, May 17, 2011

keliru..confius...berserah

now...at shah alam...blek semula ke uitm..anta thesis..duk sini maybe 3 ari...smpai hari

khamis...nk dtg shah alam ni...aku penat pujuk hati..keraskan hati..tu x imbau blk kenangan2 kat

cni...aku kene kuat hadapi kenyataan...buat ape aku merana untuk org yang dh buang aku...

before ni..aku dh hmpir berjaya pujuk hati...tenangkan hati...yang die bukan milik aku...tp

malam tadi..aku chat ngn 'kawan' aku...aku confius lagi...sblm ni aku berhenti berharap...aku dh penat

menangis...aku kesian kat diri aku sendri..aku jadi makin kurus...n x sihat...

tp aku kene kuat..demi masa depan aku..berblk pada kawan aku td...die baik..die buat aku

tenang..die nasihatkan aku...tp tetibe...aku x tau knp aku pasang harapan lagi...hanya dia

lah(kawan aku 2) satu2nya hrpn aku yg terakhir yg bg nsht kt aku...

macm mane ni...malam tadi sblm tidur..kuat sgt ingatan aku pada die...tp..aku x nk berharap

lagi...dh x nk tunjuk muka sedih dpn org2 yang aku syang...

iye..aku ketawa..aku senyum..aku bergurau..tp bukan hati aku...dh 3 kali..mgkn tibe masenye

untuk aku undurkn diri...mgkn Allah nk tunjuk..aku bukanlah yg terbaik untuknye...

tp..wlupn aku berhenti berharap,aku still lg berdoa..semoga Allah dekatkan hati kitorng...aku tak

tahu...dan...sekarang ni..air mata kembali menemani..kenapa????aku x tahu...Ya Allah,kuatkan

lah hati aku...aku bersedih..aku sakit...aku rindu dia...tp...mgkn dia dh jumpa orang lain yg lebih

memahami dia..siapa tahu..try ignore ape org ckp...aku percayakan die..die kate die setia...aku

doakan semoga die sentiasa bahagia...kegembiraan dia,adalah kebahagiaan aku...pergilah

kamu...kalau itu yang buat kamu bahagia..aku disini sentiasa mendoakan kamu semoga sentiasa

diredhai Allah...

No comments:

Post a Comment