Monday, May 9, 2011

ini kawan???

salam...ptg ni ptg last aku study...coz esok last paper...mudah2an aku dapat wat ngn elok...aminn...

ade berita yang x sedap didengar...tp aku x tahu nk mengadu kat siapa...nk mengadu kat mak,x nk susah kn mak...

aku rase selama ni aku x pernah nk amek tahu markah orng lain...x kesah la carry mark ke, markah test ke, or markah kuiz...sebb pada aku,buat ape nk ambik tahu org lain punyer...just perbaiki diri sndri dh lah..klu nk tahu sgt pon tanyer sendri kat org tu...x payah nk jengah2 or sembunyi2 ambl tahu org lain punyer mark..

pling x boleh blah...siap hafal no matrik org lain...senang katenye nk tgk mrkah org 2...nt aku leh tolong tengokkn ko punyer sekali...begitu katenyer...x paham la..knp sampai cm 2 sekali nk amek tahu...sedihnyer bile jadi cmni...x sangke ye selama ni rupenye2 ko memang dh hafal no matrik aku....

lantak ko la...aku tahu la ko lg pandai dr aku...tp x payah la nk compare2 mark...for sure la ko menang kan...pas 2 nk hebohkan kt 1 u...ish...x paham aku...

sedih sgt ngn orang yg ade sikap mcm ni...x keluar dr kepompong sendri...sedih gak bile dh akhir sembaru dapat tahu....x pe la...x sampai seminggu pon lagi aku kt cni...pas2...suke hati ko lah pas ni nk skodeng sape...aku redhakan ape yang ko buat kat aku selame ni...memang aku bnyk pendam ape yg aku rase...mudah2an hidup kite diberkati Allah...

4 comments:

  1. sabar k kak dila.,
    bese la tu, ade org takley tgk kite lebey sket dari dia.
    klu mark kite lagi tggi, nnt dia kate kite bajet pandai,klu mark kite lagi rendah diheboh2nye kite ni tak pndai.
    pape pon.all da best tuk last paper sok..hehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha...tnga sabar la ni...klu x sabar dh lame smbur keluar...huhu...k2...gud luck gak..last paper for last sem kat uitm ni...cayokk!!

    ReplyDelete
  3. biasa la tu bila ada perasaan dengki dengan kejayaan org lain n takut org lain move forward than them... da slalu da kne, mentang2 diri xsepandai mereka ;(

    ReplyDelete
  4. yup...betul tu kak...x ke mane pon dgn sifat dengki mendengki ni...lagi 1,x berkembang otak..huhuhu...

    ReplyDelete