Monday, April 25, 2011

semangat baru hari ini

bangun pagi hari ni, dh nampak rumate aku asyk tersenyum je...smpai la ni pon msh tersyum...boleh putus urat senyum die ni klu 24 jam sek snyum je...aku pon musykil...tergerak hati nk tnyer...apsal ko senyum je wei??tgk laptop pon senyum ke???

rupe2nyer die nga BAHAGIA...nga YM ngn buah hati yg nun jauh di sana...sebagai rumate aku tumpang hepi..sbb sblm ni susah nk tgk die senyum...selamat berbahagia kawan...

klu sebelom ni die jeles tgk aku asyk bersiap nk kuar, hepy je memanjang...skrg giliran aku plak jeles tgk die...bahagian masing2 kan...x de siape tahu ape yang ade dlm isi hati aku...

lepas ni kitorang nk gi PTAR...nk study...aku harap sangat hari ni aku dpat fokus dgn study...dh bebrape hari ni aku x leh nk fokus...

semlm aku mesej die kt facebook...sblm sent mesej 2, berpuluh2 doa aku bace...dgn harapan die reply...Alhamdulillah die reply...walaupn pendek je...

mlm tadi pulak, aku mesej tanye pasal resume..pon die reply gak....hepy...2 yang dpt semgat baru tuk study hari ni...

aku letak mesej yang die pernah bagi sbgai kate2 perangsng dkt standby note HP aku...so,setiap kali aku tgk HP,aku akn bace kate2 perangsang dr die..."Please be strong...jangan lemah sangat...Ok darling.."...

Ya ALLAH berkatilah perjalanan hidup ku hari ni...permudahkanlah segla urusanku...Aminn...

No comments:

Post a Comment