Thursday, April 21, 2011

imbauan momen2 indah vs perit tercipta spnjang final sem,uitm

dh lame x merepek kt blog nih...dh bersawang-mawang pon...hohoho....tetibe lak dtg mood nk menaip...so,nk coret mencoret ckit aktiviti2 yg aku buat spnjng final sem kat uitm ni...sedih lak tetibe nk tinggal alam belajar ni...yela kita dh spend bnyk mase 2k study,dr umur 6 tahun smpai la 20 lbh ni hnye untuk belajar...dh tibe masenyer tuk kite mlngkah ke alam baru...ready ke aku ni????kene la ready kan...kene terime kenyataan unur dh makin lanjut...hohoho...eh,ok...berbalik pade tajuk asal ye...nk selit ckit memori2 yg telah aku cipta tuk sem ni...ade pahit ade manis...biase la lumrah hidup kan..mesti la kene ade asam garam nyer...ye x...

21 april...hari ni la kan...hahaha...akhirnyer dpt gak ape yang aku nantikan sepjang aku duk kat uitm shah alam ni...dr sem 4 aku pasang angan2 ni...tp asyk tergendala je..mklum la x semua yg kite rancang akn mnjadi kan...hihi...aku g maen ICE SKATING!!!...haha..wlupon org kate angn kecik je,tp pade aku tu la kenangan yg aku ingat sampai bile2...aku pegi ngn kwn aku, siti badariah binti mahali...hahaha...siap mention name penuh lagi...n lagi sorang 'kawan' aku...seronok...every single second aku nk manfaatkan betul2 mase 2...aku x nk aku menyesal nt...sbb ni la ape yg aku nk buat selama ni...wlupn x pandai n tkut jatuh tersembam, kuatkn semangt gk cube tuk meluncur...ceh3x...nsb baik ade sorang adik sudi ajar aku step2 awl...thanks adik...x sempat tnyer name td...bard pon dh pandai maen...ade yg tukang ajar...hihii...bard jatuh bnyk kali...tp aku x jtuh lak...plik...terlalu barhati2 kot...hahaha...takut jatuh....wateverpon thanks sgt2 pade kwn2 yang sudi hiburkan aku hari ni...thanks gak sbb sudi tunaikan impian aku....

sesekali kite kene jujur walupn benda tu pahit...tp relevan ke kite jujur, tp at the same time kite wat orang 2 x selesa, kecil hati???....manusia sering berubah2...kite sndri x tahu ape yg kite nak sbnanyer dlm hidup kite...tapi HARI INI...aku baru tau status sebenar aku....as a kawan biase aku cume mampu tolong ape yg aku mampu... tak sanggup nk tgk kawan sndri sedih...try to be his side setiap kali sedih and hapi...try 2 share problems...n solve them...tp...aku rase aku bukan seorang kawan yang baik yang dpt memahami kawan aku...

sepnjang sem last ni, aku hepy sebab aku mampu kawal emosi aku walupn ade yang tercicir....hepy sgt sem ni sebab dapt ramai kawan...Daia, Kak Iti, Daniel, Akif, Zikri...diorng 2 budak2 fesi...tak lupe gak adik2 yang sentiase wat aku tersenyum.. Hanifku Hensem , Apisku Comel, Arip, Tareq n tak lupe gak An..hepy sgt dpt kenal korang...im gonna miss all of u...sedih sgt2 bile dh sem last kt cni...tak tau bile dpt jumpe lagi...

wat adik2...ingt sgt kenangan kite same2...waterfall, wet world, kayak, rumah shaky, photoshoot raye..McD!!!!...rindu korang sentiase... :)

buat kawan...spnjang kite kenal, sory 4 everything...i cant be a 'good' friend...sori...for all those moments that u give, times that we spend together, ill keep them in my heart n mind...because u are the precious 'thing' that i ever have...wlpon terlalu bnyk bnde yang complicated, u still akn positive kn keadaan...sori...terlalu bnyk kerenah n terlalu susah nk memahani nurul fadila binti rahim..but,im still trying to understand u...sori for all mistakes that i've done...

dh penat la...nk makan nasi...lpar pulak...kt cni nk selit lagu favourite sem ni...terimelah...Anuar Zain!!!!

No comments:

Post a Comment