Wednesday, December 8, 2010

adikk aku masuk jawi


selase...7/12/2010...hari ni adk aku berkhatan..muke excited die x leh blah..hahaha...pagi2 dh bgn mandi...ajak ayah aku g klinik...

2 hari sblm 2,bile aku tepon umah je die dok tnye2 bile aku nk blk...hahaha..klaka la adk aku ni...die x tau gknyer berkhatan 2 cmne..die jeles tgk kwn2 n sepupu die berkhatan...die pon nk gk...tp aku konpius sikit...die cm ade motif tersendiri je nk brkhatan ni...

isnin ptg...mak n ayah aku sembelih 5 ekor aym..ye la...ank bongsu nk berkhatan..hihii...sok pagi selase lak...kitorg rase cm x ckup je aym 2...yela...mak aku pnyer sedare kn 1 daerah...huhu...

udin ,faez n mak aku pon g tgkp lg sekor aym...faez la kne msuk dlm reban..haha..dpt sekor,time nk smblih,terlps lak...kah3x...riuh 1 kampong..hahaha...last2 amek aym kt umah nenek aku...makck aku dok tgkp...mkck aku ni pro orgnyer...

saat2 menanti kpulangan adk tercnta dr klinik..tetibe je dnga org ngs...aik,,adk aku upenyer..hahaha...muke x leh blah...kitorg sembunyi kt dpor sbb dok glakkn die...hahaha...2 r..excited sgt..kan dh ngs...x brani kitorg nk ktawe dpn mak ayh aku...kne mrh...2 pon sblm nyer dh kne mrh ngn aiman sndri..hahaha...'korang diam r'!!!!...hahaha...

si udn gtau aku...'ko tau x kak pe motif die nk sunat??''...die nk kutip duit bnyk2...kah3x...patot r sakit...slh motif...tujuan 2 lain...kn x berkat...kih3x...


hari ni lak aku g hospital ...nk wat checkup..ngeri lak dh sbulan lbh aku slseme n btuk x baek2 ni...g hspital awl..kul 8 pgi dh bertolak dr umah...smpai hspital kul9...biase la menyimpang dlu...hihihi...

smpai hspital terkejut plak..huhu...rami giler org...no skrg,66...aku punye no 199...giler lame beb...aku ngn adk aku pon blah g swasta...x snggp nk tggu...tp g klinik je...x jd amk drh...amk ubat slseme,antibiotik n batuk...lps 3 hari x elok gk,g hspitak bsr...sob3x...dugaan dr Allah

No comments:

Post a Comment