Sunday, November 28, 2010

dulu dan sekarang

dulu....die bg aku harapan...harapan yg buat aku konpius...konpius dlm mmbuat plihan...menilai mane lbh brhrge...mane 1 plihn hati..

dulu...aku x suke die bg aku harapan...aku wat cm biase je..kite kawan..kawan baik...studymate...urm..

dulu...kite x pnh gaduh..xpnh selisih fhm...

dulu...kite sentiase hepy...bergurau..ketawe same2...sedih same2...

lame2...harapan yg die bg aku balas..aku ke yg bg harapan????...TAK..die yg bg harapan dulu...

dulu..kite boleh working out...yeke???2 die yg ckp..tp,aku x bape yakin...aku try go on je

dulu...x pnh rase sakit...jrg nangis2..leh study same2..

dulu...cm ade chemistry...ea???

skrg...

skrg...sume dh berubah...yeke???aku or die????...x de sape nk mngaku msg2 dh brubah...stiap manusia akn brubah stiap 3 thun..2 yg aku tahu...urm..

skrg...kite slalu nangis...slalu sakit...sebab...bnyk sebab..kdg2,keliru sendiri...

skrg...x same cm dlu..susah nk study same...sbb,bnyk bnde x leh nk cope same2..

skrg...dh x de lgsng chemistry...hanye tggl 'course'...

skrg...x pnh wujud harapn...

skrg...dh x de ketawe, nangis same2...sume hilang...x tahu pergi mane...

skrg...aku diperslhkn bile aku mule taruh hrpn...adilkah????

skrg...dh x boleh nk working out...sebab...msg2 dh keliru ngn diri msg2...

skrg...nga wat final year projct...hehehe..

p/s:msg2 kene muhasabah dri

4 comments: