Saturday, December 3, 2011

udin call lagi

SABTU…3nov…shah alam…pagi2 aku dh bgn..roomate aku x de,g kepong…so,aku g shah alam…knp aku x blik kg??sbb gaji aku ade problem..if aku blik,memg ckup duit yg ade,tp ak x dpt bg mak aku duit…udin cal..beritahu yg ayah masuk hospital lagi…kali ni udin panggil ambulans dtg umah…sbb..ayah dh x boleh jalan..mak dgn udin x kuat nak angkat..skrg ayah nk mandi pon,mak yang mandikan..Ya Allah,kuatkan lah semangat kami untuk dugaan semua ini…ringankanla penderitaan ayah..kurangkanlah kesakitannya YaAllah…di masa ini…aku terasa nk lari balek kampong…nak same2 ngn udin n mak,jage ayah..menaburkn bakti untk ayah disaat dlm kesusahan…tp..aku x boleh…hanya disini aku meluahkan…sesiapa yg membaca,ak mintak jasa baik semua,doakan ayah cepat sihat,kami semua dikuatkan semangat…moga jasa kalian semua satu hari nanti dibalas Allah…amin…kami rindu melihat senyuman dan tawa ayah…

3 comments:

  1. InsyaAllah....pesan kt adik2 jgn putus asa...ade hikmah disebalik ujian yg Allah bg ni...igt cmne sabarnya ayah kite dulu jage kite..cmtu jugak la kite kene jage die k? Aq doakan spy ayah ko bertambah sihat

    ReplyDelete
  2. be strong k kak dila..
    mudah2an ayah cepat sihat...
    -nadiaz

    ReplyDelete
  3. al-fatihah buat arwah....terkilan akak sebab x dpt nak tatap wajah arwah buat kali terakhir..semoga dilla tabah mengharungi hidup selepas ini...ingat, kami semua sentiasa ada di sini....kalau ada aper2, jangan segan2 gitau kat akak.....

    ReplyDelete