Friday, July 29, 2011

~~~~my new life~~~


assalamm....

lame dh x layan blog aku ni..cian syg aku ni...first,ak nk mulekan dgn..kabare???waras opo ora?wes madang opo urung??...tetibe lak nk omong jawa pg2 ni..hahaha...

kehidupan aku skrg..klu sblum ni,ak sibuk mencari keje sna sni..pergh..memg perit ln kan cari keje ni..bkn senang..lg2 bile course kite ni 'terlalu' hebat..hohoho...ok2..sblm ni ak sibuk uruskn nenek ak nga tnga sakit..ak cooperate ngn sepupu ak,nisah n kak wan..kitorg luangkn masa yg ade tuk jage nenek..mandikan,suapkan, uubatkn luka n ajak nenek berborak..skrg ni..semua tu ak dh tinggalkan..sedih giler bile terinagt nenek ak kat kg..pkck n mkck ak call..diorg kate nenek sek cari ak jer..ak ngt lagi,beberapa ari lps,pkck ak call,nenek mintak ak masakkn tuk die..sedangkan ak dh smpai k..memg x d sape gatu die ak dh keje..sedih sgt..pkck ak trpkse tipu die,yg ak bz kat umah..time tu jgn cite r..nangis giler thp gaban ak yang kat kl ni...huwaaaaa...
skrng ni ak dh dpt keje..kt kajang..urm..tp hati aku still kat kg...aku kene kuatkn smgnt..aku tau yg aku kuat..dugaan sblm ni lg besar ak hadapi..tp alahmdulillah ak leh survive..semua berkat doa parent ak...semoga nenek cepat sembuh..skrg nenk dh mnghampiri mild strock...watverpon,ak sayang n rindu family aku

3 comments:

  1. ko dpt kt kajang kt mner dila....congrates la coz da dpt kejer.....leh jumper pas nie....

    ReplyDelete
  2. dekat saujana impian kak..sementara dulu..sek duk termenung je kat umah..akk kat sepang kn??

    ReplyDelete
  3. haah...akak dok sepang...ader masa dtg la umah....leh jenjalan samer....amik no akak nie..senang nk roger2 nti...012-7988575

    ReplyDelete