Saturday, June 11, 2011

::::cerita baru::::

salam..
oh rindunye dgn blog aku ni..lame x update...muahx3x...huhu...
ape cite ye skrg??hohoho..aku pon x tahu nk tulis ape ni...
skrg ni aku duk umah jerk..looking for a job..hahaha...tp...sume nk tgk reslt...reslt tak kuar g..so,kene tunggu la yerk...
aku jadi bibik x bergaji kat umah...disamping tu..ceh cm wat karangan lak kan..hahah
aku jadi pengikut setia ayah,mak n udin g mane2...kire cam hulubalang la..pas 2 aku paw diorng...huhu...best..sbb dpt coklat..hoho...
in addition...adus...skema lak...hihihi..aku jage nenek aku yang tenga sakit skrg ni...setiap hari aku ulang alik dr umah aku ke umh atuk aku...biase nye pagi..x pon ptg...biase la kan org sakit..memg byk kerenah..
tapi...menjage org tua yang sakit ni bnyk mengajar aku erti kesabaran yang sebenar...aku sibukkan diri ngn layan kerenah nya n layan adik sepupu aku..AIN..hihi...dulu mase kck2 die ni slalu buli aku...skrg aku buli die..pdn muke die...hahahaha
mase nenek kene tahan kt hospital Pantai batu pahat...aku n naja jage nenek kat hospital...memg susah la kn nk tido..name pon jage org sakit..x kn nk tido lak kan...hihi...
pengalamn paling berharga yang aku dapt..aku cucikan najis nenek aku...mase 2 pagi2...aku nga bsuh baju kt umah...tetibe si ain dtg ngn kakak die..diorg ckp nenek aku buang air besar...
nenek pki lampin pki buang..tp yelakan..org tua..die x selesa...even kite pon...nenek dh menyusur ckt2 nk g toilet..si azli plak dh bingung..nsb baik aku dtg cepat...
memule tu bingung gak...yela x pernah..huhu..ok..bismillah..alhamdulillah..aku berjaya bersihkan nenek..seorng diri plak.2...yes!!aku bangga ngn diri aku...adk2 spupu aku lak duk tepi tgk aku..hahaha....lwk muke diorg...lepas tu..aku puas hati sgt2...sbb aku dh buat somthing yg rare bg aku..

ok2..sampai sini dulu..nenek panggil 2...mesti die nk somthg..ok..tata

4 comments:

  1. thanks!!tahniah tuk saya...alhamdulillah semua berjln lncar

    ReplyDelete
  2. congrates my dear cousin..teringin nk jga nenek jugak..tpi x berkesempatan lg....

    ReplyDelete
  3. its ok kak...bagi sokongan n doa pun dh cukup memadai :)

    ReplyDelete